Hoe
wij werken

Voor ondernemers met een visie

We werken voor veel verschillende online ondernemers. Wat ze allemaal gemeen hebben? Ze hebben een visie en weten wat ze willen. Ze snappen het spelletje van ondernemen en weten wat online marketing kan betekenen voor ze. En wij helpen ze daar graag bij door te ondersteunen.

ONZE AANPAK

Online ondernemen is divers. Iedere klant heeft dan ook een andere behoefte. Daarom vinden we het belangrijk dat we die behoefte in kaart brengen en je ondersteunen op een manier die het beste voor jou is. Zo pakken wij dat aan:

1. Kennismaken

Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we in het kort waar jouw behoefte ligt en of we een samenwerking zien zitten. Met al onze klanten is er een klik, met als basis vertrouwen. Voor ons de voorwaarden om fijn samen te werken en goed werk te leveren. Zeker omdat we virtueel, ofwel op afstand, werken. Zien we het zitten? Dan plannen we een focussessie in.

2. Focussessie

Met de juiste focus behaal je meer resultaat. Je houdt de regie en komt minder snel voor onverwachte verrassingen te staan. Maar het krijgen en houden van focus is een uitdaging. De dagelijkse gang van zaken slurpt je namelijk makkelijk op.

In een focussessie gaan we diep in op jouw bedrijf, jouw doelen, wensen en verwachtingen. Wat heb je al gerealiseerd en wat wil je nog bereiken? We formuleren concrete en hapklare acties van dat wat je de komende maanden gaat doen om weer een stap te zetten richting jouw doel.

Na afloop heb je een concreet actieplan in handen dat je helpt focus te houden en helder maakt wat er moet gebeuren en wat je nodig hebt. Daarnaast helpt het om succesfactoren te lokaliseren en optimalisatiepunten voor een volgende periode te formuleren.

De investering voor een focussessie is €197 en na de sessie krijg je een concreet actieplan toegestuurd.

Naar aanleiding van de focussessie kunnen wij, wanneer je de samenwerking wilt voortzetten, een voorstel doen. Op basis van de geformuleerde acties in het actieplan kunnen wij een inschatting maken van een passend budget voor de komende 3 maanden.

Voelt het aanbod voor jou passend en zie je een samenwerking wel zitten? Dan nemen wij de investering voor het focusgesprek voor onze rekening. Besluit je na het gesprek niet met ons te gaan samenwerken? Geen probleem. Jij kan met het actieplan in ieder geval goed vooruit!

3. Samenwerking

In de samenwerking werken we altijd met een budget (passend bij het actieplan) dat wordt verdeeld over een periode van 3 maanden. Dat helpt bewuste keuzes te maken in prioriteit, kwantiteit en kwaliteit. Je weet wat je investeert in de ondersteuning en komt dan ook niet voor onverwachte verrassingen te staan. Komen we op de route een extra uitdaging tegen, dan kijken we samen waar we die extra investering gaan compenseren. En zo houd je grip op je investering.

Vanuit de focussessie is er een concreet actieplan waarmee we operationeel aan de slag gaan. We gaan taken inplannen, werkzaamheden uitvoeren en acties evalueren.
Regelmatig bespreek je de voortgang met jouw eigen online marketing ondersteuner en je hebt toegang tot een dashboard waarin je de voortgang kan volgen.

Aan het eind van iedere periode evalueren we de periode. Wat zijn de behaalde resultaten en wat is de volgende stap? Jij bepaalt of je weer een periode verder wil en samen stellen we dan weer een nieuw actieplan op.

We houden doelen en resultaten centraal zodat de investeringen die je doet ook echt renderen.

Lees hier de veelgestelde vragen.